fredag 7 maj 2010

so give me a reason

fyttirackarns vad det blåser! blir nog ingen promenad med bellis, men men.
Idag har jag fått gjort den muntliga delen i Engelska NP. Fick VG+, helt okej. Tydligen hade jag ett rätt dåligt uttal. Får väl jobba lite på det. Sen råkade jag slänga in några svenska ord i slutet av några meningar också. "bla bla bla bla, liksom"... Lyckat.
Sen gjorde jag muntliga delen i Matte NP också. Gick mindre lyckat. Jag HATAR när man känner sig stressad och när alla tittar på vad och hur man gör när man räknar ut matteuppgifter. Dock skulle alla i gruppen få minst 4/2 på denna delen så jag klarar förhoppningsvis av att få MVG på NP i Matte trotts mina tusentals slarvfel.

Nej, nog om skolan.

1 kommentarer:

andrea sa...

sv: ah men visst är det :D:D kan inte få nog!

skriv några ord