måndag 21 juni 2010

this is war



Vet ni!? Detta är inte vilken flaska som helst. Det är en flaska som Jared Leto har druckit ur. Och jag var en utav dom lyckliga som lyckades fånga en. Trodde inte jag skulle bli sån bara för en flaska...
30 Seconds to Mars's spelning igår på Pier Pressure var helt underbar. För mig så var det bättre än In Flames och Rammstein tillsammans. In Flames har jag redan sett en gång och Rammstein har jag knappt hört nån låt av.
Det blir verkligen speciellt när man kan sjunga med i varje låt som spelas. Att äntligen få sjunga med på riktigt och inte bara när man sitter med hörlurarna i öronen.
Det var ju inte helt fel att stå två meter från gallret heller...

4 kommentarer:

lisachen ♥ sa...

sv: Taaack :)

andrea sa...

ååååh SÅNT ÄR SÅ KUL! va glad jag blir för din skull, haha :D

sv: hahaha du hade gjort ett intryck på dom om du gjort det ;D dom är supertrevliga :D du kunde sagt "andrea tycker att jag ska lära känna er, så hej!" haha :D

CeciliaAnn sa...

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG (overdrift...)

ALSKAR 30 seconds to mars!!!!! De ar BAST!!!! Haha, fast, ja. Jag ar nog lite sur pa dom att dom ar i sverige nar jag ar bortrest... hehe, bara lite elakt av dom ;D

Linda sa...

Jag var också en av de lyckliga som fångade en av Jareds flaskor! :)

skriv några ord