onsdag 16 juni 2010

thanks for the memories

Det började igår när jag och Josefin for till Göteborg. Jag var väldigt torr i halsen, men det var inget jag brydde mig om.
Under kvällen blev det värre.
I morse kunde jag inte prata. Jag är hes som tusan. Och hosta kan jag inte, då det känns det som om mina lungor och min hals ska sprängas av smärta.

Men annars mår jag bra! Pigg som bara den och skulle kunna göra allt som fanns att göra om det inte vore för min hals. Måste få bort monstret i halsen tills på fredag.

Någon som råkar sitta på något bra tips på hur man ska åtgärda en sjuk hals?

1 kommentarer:

Timotej sa...

När jag var liten brukade mami alltid värma mjölk och slänga i massa halstabletter (låter äckligt, but it's not) och när de har smält, dricker man det, innan man går och lägger sig. Jag brukar fortfarande göra så, jag vet inte om det fungerar, eller om det är placebo, men frisk blir jag.

skriv några ord