tisdag 6 april 2010

svarta linjer, det är allt jag ser

Fram tills nu har jag bara suttit vid datorn. Hela dagen! Så himla kasst väder ute så det fick bli så.
Dessutom har jag ställt mig i kö för en lägenhet uppe i Kiruna. Har ju blivit preliminärt intagen till rymdgymnasiet och om det nu blir så att jag flyttar är det ju rätt bra att ha någonstans att bo.
Skrev i ansökan att jag var mest intresserad av dom lägenheterna på 15 och 17 kvadrat. Men fick svar förut och dom rummen som fanns kvar var dom på 21 kvadrat med alkov och dom lägenheterna som man är tvungen att dela med en eller flera personer. Svarade då att jag var intresserad av ett på 21 kvadrat. Lite stort dock, men man får ta vad som finns, och inackorderingsbidraget täcker ju trots allt hyran. Och jag lovar, det kommer bli mycket tjat om allt detta framöver.

4 kommentarer:

Stina sa...

tacktack! :D

filip sa...

haha, okej, spårat gott isåfall! jag håller med dig, den var värd en tia haha.

tack så mycket! det glädjer i mitt hjärta :)

Skulle bara vilja sa...

sv: Hehe, ne så lantlig är jag inte riktigt :P
Du är så grymt modig Victoria! Shit vad häftigt. Keep on the brandwork!!!!! <3

Linnéa sa...

KEEEEENT !! <3 <3 <3

sv: oh gud tack så hemskt mkt för din fina kommentar!
allt bra med dig?

skriv några ord