onsdag 28 april 2010

duktig_chey_94

Grymt nice dag idag! Slutade vid 12 som vanligt eftersom det är onsdag. Sen åkte jag, Alice, Linnea och Carro till Vänersborg. Där åt jag och Alice en glass på Nordfelds, nya Magnum Temptation Fruit. Var bara tvungen att testa den. Dock var den inte så god att jag skulle slösa 22 kronor på den igen. Sedan drog vi till Överby och kollade runt. Vi kollade mest efter klänningar och skor till avslutningen. Hittade dock ingenting för det ändamålet. Hittade lite annat istället [bilderna] sen tog vi var sin mocha latte ♥
När jag kom hem var jag tvungen att fixa klart lite inför geografiredovisningen till imorgon så jag var tvungen att hoppa träningen. MEN jag var så jättejättejättejätteträningssugen så jag drog på mig löparbyxorna och sprang ut i regnet. Ca 4 kilometer.

1. väska från H&M 149 :-
2. tisha från jc 129 :-
3. jeansshorts från gina 299 :-

glömde tillägga att jag saknar Johan Karlsson!

0 kommentarer:

skriv några ord